REGULAMIN

  1. Realizacja zamówienia standardowego zestawu zaproszeń (zaproszenia i dodatki do zaproszeń) z motywem wybranym z dostępnych na stronie trwa około 2 tygodnie od przesłania przez Was niezbędnych materiałów. W przypadku większego zamówienia, czas realizacji może się wydłużyć.
  2. Możliwe jest rozłożenie realizacji na dwa etapy: zaproszenia i dodatki do zaproszeń (wcześniej) oraz kompatybilne dodatki na przyjęcie weselne (później). Zamówienia takie realizowane są jako osobne i wymagają podwójnej opłaty za dostawę. Realizację na dodatki ślubne przyjmujemy najpóźniej miesiąc przed terminem ślubu. Niestety nie ma możliwości realizacji w trybie ekspresowym.
  3. Wykonanie winietek dla gości i spersonalizowanych zaproszeń wymaga przesłania do nas listy gości (wraz z odmienionymi nazwiskami). Dane są u nas bezpieczne, a po zakończeniu współpracy usuwane.
  4. Nie publikujemy nigdzie treści Waszych zaproszeń, nazwisk ani żadnych danych bez Waszej wiedzy i zgody.
  5. Treść zaproszeń i dodatków prosimy przesyłać w formacie .doc.
  6. Koszt indywidualnego projektu waha się między 200 – 350 złotych w zależności od ilości godzin poświęconych na projekt oraz liczby poprawek.
  7. Dot. projektu indywidualnego: Po omówieniu szczegółów Waszego projektu indywidualnego, z góry pobieramy opłatę za projekt indywidualny w wysokości 200 zł. W zależności od ilości poprawek i zmian, może być konieczna dopłata do kwoty maksymalnej 350 zł.
  8. Po wysłaniu przez Was treści, listy gości i szczegółów dotyczących papeterii, a przed skomponowaniem przez nas projektu pobieramy zadatek w wysokości 30%. W przypadku rezygnacji z zamówienia po otrzymaniu przez Was projektu do zatwierdzenia, zadatek ten jest bezzwrotny.
  9. Po skomponowaniu Waszej papeterii projekt wysyłamy do Was w formacie PDF. Prosimy o uważne sprawdzenie tekstu, zawartych informacji i błędów. Wasza akceptacja jest wiążąca – nie uznajemy reklamacji, jeśli na otrzymanych zaproszeniach są błędy, które zostały przez Was zaakceptowane wraz z daną wersją projektu. W przypadku poprawek i zmian, wysyłacie do nas listę elementów do modyfikacji. Otrzymacie od nas poprawioną wersję.  Kolejne poprawki czy zmiany będą obciążone dodatkowym kosztem.
  10. Po akceptacji projektu zasadniczego dokonujemy personalizacji zaproszeń i wysyłamy do Was PDF z każdą kartą z osobna. Możecie wówczas przesłać nam listę poprawek i zmian w nazwiskach czy pisowni. Otrzymacie od nas poprawioną wersję. Kolejne poprawki będą obciążone dodatkowym kosztem.
  11. Po Waszej akceptacji projektu należy uiścić pozostałą kwotę za zamówienie wraz z kosztem wysyłki. Nie wysyłamy papeterii za pobraniem.
  12. Zmiany czcionek możliwe są tylko w niektórych przypadkach – zazwyczaj czcionka jest elementem projektu.
  13. Modyfikacja gotowego wzoru (zmiana czcionek, odcienia grafiki) możliwa jest w niektórych przypadkach i jest wyceniana indywidualnie.
  14. Po zrealizowaniu zamówienia, dodruki elementów i zaproszeń wyceniane są według cennika w zależności od nakładu dodruku – dodruk traktowany jest jako odrębne zamówienie i przeliczany jest według cennika.
  15. Różnice w kolorach na zdjęciach na stronie, wynikające z różnych ustawień wyświetlaczy i monitorów nie mogą być podstawą do reklamacji zaproszeń/dodatków ani próbek.
  16. Aktualne ceny zaproszeń dostępne są w zakładce CENNIK.
  17. Kupując nasze zaproszenia klient nie nabywa praw do grafiki i zabronione jest korzystanie z niej we własnym zakresie. Naruszanie praw autorskich podlega odpowiedzialności karnej.
  18. Uprzejmie prosimy o dodanie do zamówienia kilku zaproszeń pustych. Z reguły potrzebujecie dodruku, a my niestety… (patrz punkt niżej)
  19. Nie wykonujemy dodruków poniżej 8 sztuk. Jest nam bardzo przykro, ale niestety nie jesteśmy w stanie rozdrabniać się na pojedyncze sztuki zaproszeń, które czasem chcecie zamówić, mamy tylko cztery ręce i czasowo pojedyncze dodruki są dla nas trudne w realizacji 🙁
  20. W razie wszelkich pytań prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy, Facebook lub wiadomość e-mail.